Nostalgi hos Shell
Overview

Mød den gammeldags tankpasser

I et forsøg i 2011 genindførte Dansk Shell den klassiske tankpasser, som hjælper kunder med optankning, tjek af olie og dæktryk mm.

Rubisco stod bag en omfattende PR kampagne for Shells initiativ, som rettede sig mod en bred vifte af medier - fra klassiske motormedier til dagblade, regionale radiostationer og landsdækkende TV.

Kampagnen gav en massiv positionering af Shell og Shells servicestationer på alle medieplatforme. Over 70 artikler i landsdækkende, regionale og lokale medier. Live indslag i TV2 Nyhederne fra en Shell servicestation og fire længere interviews direkte på DR P1, P3 og P4.

  • Services : PR-strategi, projektledelse, mediedialog, budskabstræning
  • Kunde : Dansk Shell

Estimeret PR-værdi af kampagne ca. 2 mio. DKK. Eksponering af Shell-brand og budskab om landets bedste kundeservice over for 7,6 millioner læsere/seer/lyttere.

Cases